Tuesday, February 14, 2012

Dizi: New Girl

New Girl Poster
New Girl benim çok sevdiğim 22 dakikalık komedi dizilerinden biri. Zamanım kısıtlıyken ve kafamı dağıtıp gülmek istediğimde bu dizilere koşuyorum. Ancak beni bazen yanıltabiliyorlar, mesela How I Met Your Mother artık beni güldürmüyor, genelde ağlatıyor. Neyse ki hala elimde Big Bang Theory var... New Girl ise bu saydıklarım kadar güçlü ve komik değil, sadece Zooey Deschanel üzerine kurulu bir komedi. Ve evet... Zooey'i sevmemek çok zor.
  
She&Him isimli grubunda şarkı söylerken, kocaman mavi gözlerini açıp kameraya bakarken, ne yazık ki sürekli aynı rolü yaparken, Katy Perry'nin iyi aile kızı ikizi olarak dolaşırken onu sevmemeye çalışıyoruz, fakat olmuyor, olamıyor.

Zooey bu dizide Jess isimli bir öğretmeni canlandırıyor. Zaten bu karakterin avukat olmasını falan bekleyemiyoruz. Öğretmen olmak için yaratılmış. Üç erkekle aynı evi paylaşan Jess, tuhaf, çocuksu ve komik. İlk bölümlerde Jess daha komik, dizi daha rezaletken, sonraki bölümlerde Jess daha "güzel kız", dizi daha komik hale geliyor. İleride ne olur bilmiyorum ama şimdilik fena değil. Bu hafta itibariyle henüz 12. bölümü yayınlandı. 

Zooey Deschanel ile ilgili olarak... Aslında tam Tumblr kızı. (bunun tanımı için sizi google'a alıyoruz...) Gavurlar bu kızlara Manic Pixie Dream Girl de diyorlar. Gerçekten hayran mı olalım yoksa tokat atıp kendine gelmesini mi isteyelim bilemiyorum. Bazen sinir olsam da Zooey'ye sevgim büyük. Hatta dizide taktığı gözlükleri bile buldum: Oliver Peoples marka. (Yok, ben aynısından bizim mahalledeki gözlükçüden aldım, yani online alışveriş de bir yere kadar)

Gözlük!!
Aslında yazıyı yazma amacım son yayınladıkları klibi paylaşmaktı. Klip interaktif! Bu linkten izleyebilirsiniz. Klibi izlerken bir sonraki sahneye karar veriyorsunuz, ekrana gelen öneriye tıklayarak. Böylece hangi dansı yapacaklarına vs karar verebiliyorsunuz. Çok güzel fikir.

Bu arada Zooey'ye sinir olanlar Hey With Zooey diye dalga geçmece videolara başlamışlar. Diziyi izleyip, sonra bu videoları izleyince Zooey ve onun gibi kızlara tokat atmak istiyoruz gerçekten. Ama çok komik :-)))

No comments:

Post a Comment