Wednesday, January 18, 2012

Film: Scott Pilgrim vs The World

Çizgi Roman :-)
Scott Pilgrim vs The World, Bryan Lee O'Malley isimli çizerin çizgi romanından uyarlama. Çizgi Romanı okumadım, okuyamadım. (Ne yazık ki her şeye yetişemiyorum) Fakat filme bayıldım!




Scott ve Ramona
Filmde başrolde Juno'dan tanıdığımız Michael Cera var. Scott Pilgrim, bir rock grubunda gitar çalıyor. (Evet filmde güzel rock melodileri var...) Oldukça gerçekçi bir karakter, 23 yaşındaki diğer normal gençler gibi. Aşık olduğu kızın yanında eli ayağına dolaşıyor, saçmalıyor fakat kendisinden hoşlanan kızı etkilemeye çalışırken atıp savurabiliyor. Hikaye karlar altındaki Kanada'da geçiyor.
Ramona ve eski sevgililerden en belalısı

Filmin güzel bir espri anlayışı var, kendi içinde tutarlı. Scott aşık olduğu Ramona'yı elde edebilmek için 7 eski sevgilisini yenmek zorunda. Bu "yenme" mevzusu ise tıpkı bir video oyunu gibi. Bir dönem çılgınlar gibi Tekken oynadığım için dövüş sahnelerine bayıldım. Klişeleri kullanıp güzel espriler yaratmışlar.

Scott ve Kazandığı "can"
Yönetmen Edgar Wright daha önce birbirinden komik iki filme imza atmıştı: Shaun of the Dead ve Hot Fuzz. D&R'dan 18 TL'ye DVD'sini alabileceğiniz filmin silinmiş sahnelerini ve alternatif sonunu da izlemenizi tavsiye ederim.

No comments:

Post a Comment