Monday, December 19, 2011

Yeni Yıl Dilekleri- Mim

Aslında Yeni Yıl için kendime koyduğum hedefleri daha önceki bir yazıda paylaşmıştım. Gerçi buna eklemeler yapmayı da düşünmüyor değildim... Mim de gelince... Bana tekrar yeni yıl istekleri listesi yapmak kaldı.

Benim ilk listem biraz daha mantıklıydı, hedef odaklıydı. Bu kez dileklerimi de yazıyorum:
1-Yeni yılda zam alayım, ikramiye alayım!
2-Bu paralarla süper tatillere gideyim. Mesela Kaş'a veya yurtdışına.
3-Saçlarım uzun kepeksiz ve de sağlıklı olsun lütfen!
4-Etrafımda pozitif insanlar olsun. "Naber?" dediğinde gülümseyerek cevap vermek yerine "İşte hayattayız ne yapalım, yaşıyoruz" diyerek beni hayattan soğutmasınlar
5-Kuzenim üniversite sınavında ilk 100'e girsin!! :-)
6-Yeni yılda şu lanet olası god damn fuckin iğrenç yüksek lisans bitsin. SMMM Staj başlatma sınavını da geçeyim.
7-Araba hediye etse birisi bana mesela??!! Ben almak istemiyorum ya çok pahalı :-)))
8-Çok fit ve de selülitsiz olayım! (Bunun için çaba gerekiyor biliyorum... Keşke selülitsizlik hapı olsaydı)
9-Dünya barışı olsun!!! Tamam abarttım... En azından terör olayları olmasın, kalabalık bir yerde bomba korkusu yaşamayalım artık :-( Gereksiz şiddetten vazgeçsin insanlar, yol vermeme yüzünden trafikte bıçaklanmasınlar mesela.
10-Artık bu kadar çok uykuya ihtiyaç duymayayım.
11-Her gün mutlaka kahkaha atabilecek bir şey bulayım.
12-Kimseye itiraf etmediğim o gizli dileğim gerçek olsun. (Sır!)

Ben de http://cafeyasam.blogspot.com/ blogunun sahibesi Dejawu'yu mimlemek istiyorum. Çünkü kendisi beni blog açma konusunda teşvik etti ve zaman zaman sohbet etme imkanım oluyor. 
Sevgiler, Mutlu Yıllar :-) 

1 comment:

  1. Anonymous8:21 PM

    tatlım yaa çok cicisin ^^ mutlaka cevaplicam ;)
    bu arada dileklerin de çok güzel araba olayı da çok umut verici :D

    ReplyDelete