Tuesday, December 20, 2011

Sıkıntılı Kişilik

Galiba takıntılıyım... Bir hedefim olmazsa çıldırıyorum. Kendime ufak da olsa hedefler koymalıyım, bir "yapılacak işler" listem olmalı. Olduğunda da çıldırıyorum gerçi, bu kez sadece onları düşünüyorum. Rahatsız ediyorum kendimi.

Şimdi para biriktirmeye taktım kafamı. Mecburi giderlerim oluyor, çok da zorlamıyorum kendimi zaten. Ancak yine de başka şey düşünemiyorum! 

Bir de asker sevgilime onu mutlu edecek şirin mektuplar yazmaya taktım kafayı, ancak mektupların eline geçip geçmeyeceğinden emin olmadığım için buna da taktım kafamı! Ayrıca bir türlü bitiremediğim kitap karnıma ağrılar sokuyor.

Paraya taktım ya hani, ne düşünsem onunla bağdaştırıyorum. Birisi bir yere davet edince bile "Hayır demeliyim!!!" diyorum. Ama hayır da diyemiyorum yine tamam diyorum. Ayrıca yılbaşı diye insanlara hediyeler almak istiyorum. Bun için de kalbim ve beynim savaşa giriyor.

Kısacası ufakcık şeyleri büyütmekte üstüme yok...
Şu Paranın üzerinden gülümseyen Atatürk beni çok sinir ediyor şu an :-(( Bugün gittim piyango bileti aldım. Çok saf bir hayaldi.

No comments:

Post a Comment