Saturday, December 03, 2011

Frey Wille özentisi




Sonunda Frey Wille'den içeri girmeye cesaret edebildim. Saatlerin 3.000-4.000 TL civarı olduğunu öğrendim. Ayrıca bir kolye beğendim 400 TL'ydi. Ne yazık ki kuzenime hediye almam gerekiyordu ve bu hediye için 400 TL'lik limitim vardı. Ona da Frey Wille almak istemedim. Çünkü takılar altın kaplamaymış, tamamen bijuteri mantığında, herhangi bir aksesuara sadece tasarımı güzel diye böyle bir fiyat biçemiyorum. (Bir iktisatçı olarak... Hahahah)

Sonrasında çıkıp yan taraftaki pasaja girdim. Bir gümüşçünün vitrininde sedefli gümüş yüzük gördüm. Gerçekten Frey Wille'dekileri anımsattı bana. (Belki bakanlar "hiç de benzemiyor" derler bilemiyorum, ama önemli olan niyet) Ben de bu yüzüğe 60 TL vererek sahip oldum. Böylece şimdilik Frey Wille aşkım törpülendi...

Yüzüğün fotoğraflarını da buraya koydum :-)

No comments:

Post a Comment